Stimate Partener,
Dupa cum bine stii, am creat pentru toti clientii nostri Portalul R&M Audit Contabilitate – o aplicatie special contruita pentru a-ti veni in ajutor.
Portalul are o multitudine de functionalitati, printre cele mai importante sunt: accesul la documentele proprii oricand, fara restrictii, dar si upload/download documente pentru comunicarea mai eficienta cu contabilul dedicat companiei pe care o reprezinti, e-learning, simulari si interpretari de situatii contabile, etc.
Continuam seria materialelor dedicate modului de utilizare a Portalului Client cu procedura Cum salveaza un Client documente in Portal?
Salvarea fisierelor se realizeaza prin urmatorul link https://rmaudit.plurivaerp.com.
Fisierele vor putea fi vizualizate/arhivate ulterior atat de utilizatorul care le urca, precum si de contabilul dedicat companiei pe care o reprezinti.
1. Pentru a putea salva fisiere, trebuie sa te inregistrezi pe Portal fie prin autentificare (daca ai deja cont creat), fie prin inregistrare. Pe pagina de start, echipa noastra te asteapta cu stiri importante, la zi, din domeniul fiscal.
2. De aici se va accesa butonul “Documente”
3. In directorul “Contabilitate” – poti vizualiza declaratiile depuse de contabilul dedicat companiei impreuna cu recipisele de validare, bilanturile, etc. Vei avea astfel controlul activitatii contabilului pentru compania pe care o reprezinti. In acest folder, drepturile tale vor fi doar de vizualizare, fara posibilitate de adaugare fisiere. Click stanga <<Abonare>>, iar ori de cate ori se adauga un document, vei fi informat pe email in mod automat.
4. In directorul “Documente Client - Contabilitate” – poti incarca/arhiva documentele companiei: facturi emise, diverse situatii, extrase de cont, facturi furnizori etc. Ulterior, acestea vor fi vizualizate si prelucrate de contabil, fiind un mijloc flexibil de arhivare si accesare de pe orice dispozitiv: tableta, telefon, laptop. Drepturile tale vor fi atat de vizualizare, cat si de adaugare. Click stanga <<Abonare>>, iar ori de cate ori se adauga un document, vei fi informat pe email.
5. In directorul “Documente Client - Contabilitate” vei avea posibilitate de a adauga directoare si fisiere. Recomandam adaugarea directoarelor care sa permita o arhivare utila!
Exemplu: Director 2015/Subdirector: ian. 2015, etc
6. Adaugare fisiere/documente scanate, etc
7. In directorul “Documente Contabilitate - Client” vei regasi situatiile/documentele solicitate. In acest mod, le vei avea permanent la dispozitie si le vei putea accesa oricand, de pe orice dispozitiv.
Si acest director are optiunea de abonare.
Navigare placuta!
Echipa R&M Audit Contabilitate